باربری و اتوبار تهران - 44410631 - 22021634 - 88723351

باربری ، اتوبار ، باربری تهران ، اتوبار تهران با پرسنلی جوان وکار آمد با سرویس دهی عالی آماده خدمت رسانی به همشریان گرامی می باشد. باربری ، اتوبار ، باربری تهران ، اتوبار تهران آماده عقد قرارداد رسمی و برای بسته بندی اثاثیه منزل و حمل و نقل و نصب دوباره آن می باشد . باربری ، اتوبار ، باربری تهران ، اتوبار تهران آماده عقد قرارداد برای جابه جایی لوازم شرکت و ادارات با بسته بندی حرفه ای می باشد.

سرگمی و دنیای مجازی

سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ب.ظ

سرگرمی یکی از موضوعاتی چالش برانگیز بین خانواده های امروزی است . انتخاب سرگرمی مناسب و سالم برای فرزندان برای اوقات فراغت ، به یکی از بزرگترین دغدغه ی والدین تبدیل شده است .

در سال های اخیر ، بخش زیادی از تفریحات جهان اسلام از غرب و مخصوصا ایالات متحده آمریکا وارد شده است . اولین سوال اینست که تفریحی که در جهان غرب وجود دارد برای جوامع مسلمان مناسب است یانه ؟؟؟

باید متذکر شد که ورود این تفریحات به جهان اسلام  به هیچ وجه، اتفاقی نبوده و حاصل یک امر سیاست گذاری شده است و بخش اعظم این سیاست مربوط به  مساله اقتصادی است . پس از تسهیلات ، بزرگترین صادرات آمریکا مربوط به مسائل تفریحی و سرگرمی میشود.

انسان ها از ابتدای تاریخ بشریت راه های برای تفریح و سرگرمی خود پیدا کرده بودند .اما با گذشت زمان ورشد سریع تکنولوژی این پیشرفت ها دستخوش تغییرات چشمگیری شد و تحت تاثیر غول های رسانه ای قرار گرفت.

اگر فایده ها و سودهایی که رسانه ها و شبکه های اجتماعی برای مردم داشته اند را متذکر شویم در کنارش معایبی دارند که قابل چشم پوشی نیست. امروزه بچه ها به جای بازی در کوچه ها و دویدن و بچگی کردن ،سر درلاک دنیای مجازی فرو کرده اند و روز به روز بیشتر در غار تنهایی خود فرو میروند . والدین باید با ایجاد یک فضای شاد و پرانرژی در خانواده ، بچه ها را تشویق به حضور در  جمع  خانواده کنند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۶
مدیریت (مرادی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی